مقابله با جنگ نرم
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

 

مقدمه:

ایجاد تفرقه وتشدید اختلافات قومی و مذهبی و شکاف بین مردم بادولت ها روش همیشگی غربی هاست و ترویج فساد و فحشاء را مهمترین راهبرد فروپاشی از درون و کار آمدترین فرودگاه برای ورود محصولات ضد فرهنگی خود قلمداد می کنند.

ملت ما، خصوصاً جوانان ما، باید هشیار و آگاه باشند و با اتحاد و یکپارچگی و حضور در مساجد جلو این تهاجم شوم را سد کنند تا به یاری خداوند بتوانیم در مقابل این بحران  نیز مانند بحران های دیگر ایستادگی کرده دشمنان را نا امید کنیم.

متاسفانه حاکمیت کفر واستکبار جهانی به جنگ اسلام و مسلمین آمده است، از اینرو مردم ایران باید برای مقابله با مشکلاتی که دشمن ایجاد می کند خود را قوی و با ایجاد اتحاد و تكيه بر قرآن و نهج البلاغه اختلافات قومی و مذهبی را کمرنگ و نقاط مشترکی که اسلام در دنیا مطرح می کند را پررنگ کند.

ملت ایران باید از تاکتیک هایی که دشمن برای از بین بردن دین اسلام استفاده می کند آگاه باشد و با همدلی و وحدت، و تكيه بر قرآن و نهج البلاغه و مكارم اخلاق استکبار جهانی را شکست دهد.

 قسمتی از یکی از مقالاتم با عنوان : "فعال سازی مساجد در ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جنگ نرم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:جنگ نرم,اتلافات قومی, :: 14:0 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم